HVERDAGSLIV PÅ MAYOKA

Opholdet på Mayoka Højskole er fyldt med store oplevelser og vilde eventyr rundt omkring i Malawi, men vi vægter også det rolige og hjemlige hverdagsliv på Mayoka højt. Her er der plads til ro og fordybelse, og Mayoka er en tryg og rar base, som hurtigt kommer til at føles som dit hjem.

Sådan kan en uge på Mayoka se ud

Vær dog opmærksom på, at ugerne på Mayoka Højskole varierer.

UDVALG

På Mayoka Højskole har vi højskoleudvalg, som arrangerer alt fra sport, fester, ture ud af huset og hyggeaktiviteter. Du er også meget velkommen til at starte dit eget udvalg med det, som interesserer dig.

HØJSKOLEAFTEN

Hver uge har vi en højskoleaften, som kan byde på alt lige fra inspirerende oplæg og sjove indslag til film og sang. Alle er velkomne til at arrangere et indslag eller en aktivitet - det vigtigste er, at vi dyrker fællesskabet og hygger os sammen.