Mille Poulsen

21 år, Odense SØ,

I sommers gik jeg i gang med mit tredje sabbatår, og jeg skulle derfor finde ud af hvad, der så skulle ske. Jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg ville på højskole hjemme i Danmark, eller om jeg ville rejse. Så da Mayoka Højskole poppede op som en reklame på Instagram, og jeg så, at man kunne kombinere højskole og rejse, var det bare en perfekt mulighed for mig! Og så det jo også bare megafedt, at det er en helt nyopstartet højskole, så man kan være en ægte pioner og være med til at forme højskolen.

Alle de søde mennesker. Alle, som jeg har mødt i forbindelse med højskolen, er meget gæstfri og står med åbne arme, når man møder dem. Både de lokale, som højskolen samarbejder med, personalet, de andre elever, men også andre folk, vi har mødt her i byen.

Det hele. Fællesskabet, placeringen, omgivelserne, undervisningen, menneskerne!

Det er bare helt unikt.

Det er næsten et umuligt spørgsmål, da der er så mange ting, jeg tager med mig fra Mayoka. Men en ting er helt sikkert at værdsætte de helt små ting i livet. Det virkelig noget, jeg vil tage med mig.

Iben Pinvig

Sofie Toft